Melyik a jobb használt autó: Audi A8 vagy Lexus LS?
Több száz lóerő, főúri kényelem, pompa és fényűzés – ez a minimum, melyet minden luxusautónak nyújtania kell, a Lexus LS és az Audi A8-as pedig hozza is az elvárhatót. Sőt, talán még többet is.
Több száz lóerő, főúri kényelem, pompa és fényűzés – ez a minimum, melyet minden luxusautónak nyújtania kell, a Lexus LS és az Audi A8-as pedig hozza is az elvárhatót. Sőt, talán még többet is.
A siker és a jólét jelképei a felsőkategória prominens képviselői, a szépfiú BMW 5-ös és az örök klasszikus, az E-osztályos Mercedes személyében.
Évtizedek óta a kategória etalonjaként tekint rá a szaksajtó, minden új konkurenst először az aktuális Golf változattal mérnek össze. Formája megszokott, mondhatni unalmas, technikai arzenálja kiforrott és naprakész. A Lancia más lapra tartozik, nem az észérvekre, hanem a szívre próbál hatni.
A klasszikus középkategória járművei tipikus cégvezetői szolgálati autók. Nagyságuk, erejük és kényelmük hosszú üzleti utakra teszi alkalmassá őket, megjelenésük elegáns és tiszteletet parancsoló.
A használt autók elit szegmensének eredtünk nyomába, sorozatunkban mindenki találhat az ízlésének és a pénztárcájának megfelelő méretű, stílusú modellt. Az Autómenedzser.hu cikkében arról olvashatnak, mi alapján válasszunk, és mire figyeljünk a használt autó vásárlásánál.
Tovább erősödik a használt autók magyarországi piaca, azonban a jelenlegi helyzetben egyre nehezebb jó minőségű autót találni - állapítja meg elemzésében az országos értékesítési hálózattal rendelkező Weltauto.
Nyár óta emelkednek a használtautó-árak, mivel ismét megnőtt a kereslet az újszerű, nem túl öreg járművek iránt, amelyekből kevés van a piacon - írta keddi számában a Világgazdaság.
A tavalyi 5 százalékos visszaesés után az idén már bővülés várható a magyarországi használtautó-kereskedelemben a piac meghatározó szereplője, a Weltauto várakozásai szerint.
A ma 40-50 éves nemzedéknek kínál "youngtimer" autókat egy brémai szalon: olyan modelleket, amelyek három, négy évtizeddel ezelőtt tömegével futottak Európa útjain. Ezek a példányok azonban valamilyen oknál fogva újszerű állapotban vészelték át az idő múlását. Pár száz vagy pár ezer kilométer futásteljesítmény után most arra várnak, hogy valaki végre igazán használatba vegye őket.
A német autók megbízhatóságáról tett újabb tanúbizonyságot a német Dekra 2011-re vonatkozó felmérése. A műszaki szakértői hálózat szerelői az elmúlt két évben mintegy 15 millió gépkocsi műszaki állapotát vizsgálták meg. Ennek alapján határozták meg a Dekránál a kategóriákon belüli megbízhatósági rangsorokat.
A zsugorodó használtautó-piacon egyre nehezebb jó minőségű, megbízható forrásból származó, jó állapotú autót találni. A többség keveset futott kocsit keres, de a végső döntés előtt azonban érdemes szem előtt tartani, hogy nem csak a 100 000 kilométer alatt futott jármű lehet jó vétel – véli az egyik flottakezelő cég szakértője.
Németországban évente közzéteszik az autók műszaki állapotát bevizsgáló hatóságok tapasztalatait. A GTÜ elnevezésű (Gesellschaft für Technische Überwachung) szervezetnél idén 5 millió személyautó műszaki felülvizsgálatát végezték el. Ennek alapján állítottuk össze a legmegbízhatóbb és a legmegbízhatatlanabb terepjárók listáját.
Németországban évente közzéteszik az autók műszaki állapotát bevizsgáló hatóságok tapasztalatait. A GTÜ elnevezésű (Gesellschaft für Technische Überwachung) szervezetnél idén 5 millió személyautó műszaki felülvizsgálatát végezték el. Ennek alapján állítottuk össze a legmegbízhatóbb és a legmegbízhatatlanabb egyterűek listáját.
Elfogytak a használt kocsik, nem veszünk újat, nincs régi sem, ezért drágulás várható a másodkézből származó autók piacán - írja a Világgazdaság.
Németországban évente közzéteszik az autók műszaki állapotát bevizsgáló hatóságok tapasztalatait. A GTÜ elnevezésű (Gesellschaft für Technische Überwachung) szervezetnél idén 5 millió személyautó műszaki felülvizsgálatát végezték el. Ennek alapján állítottuk össze a legmegbízhatóbb és a legmegbízhatatlanabb sportautók és kabriók listáját.
Németországban minden évben közzéteszik az autók műszaki állapotát bevizsgáló hatóságok tapasztalatait. A GTÜ elnevezésű (Gesellschaft für Technische Überwachung) szervezetnél idén 5 millió személyautó műszaki felülvizsgálatát végezték el. Ennek alapján állítottuk össze a legmegbízhatóbb és a legmegbízhatatlanabb kisautók listáját.
Az ombudsman fellépése nyomán lényegesen egyszerűsödött, de még mindig bonyolult az Európai Unióból származó használt gépjárművek forgalomba helyezése. Szabó Máté szerint további egyszerűsítésre volna szükség, ezért az állampolgári jogok országgyűlési biztosa a folyamat gyorsítását, valamint az elektronikus regisztrációs adóeljárás bevezetését javasolta.
Az Auto Bild német autós szaklap közzétette a német műszaki vizsgaállomások tavalyi adatait feldolgozó statisztikáit. 7,5 millió autót vizsgáltak át, összeállításunkban évjáratonként az öt legjobbat és az öt legrosszabbat soroltuk fel. A rangsort az határozza meg, hogy a megvizsgált autók milyen százalékánál találtak komolyabb hiányosságot a szervizek. A statisztika természetesen nem reprezentatív, de használt autó vásárlásakor hasznos lehet.